frisorbloggen.blogg.se

Vi är fyra tjejer som går frisörlinjen. Det här är våran blogg om styling, produkter och våran resa genom denna håriga värld.

Slingor och en rejäl klippning.

Kategori: Emilia

I torsdags hade jag min kompis Sofia på besök för slingor och klippning, Körde som vanligt på colorgraphics blueberry, för jag tycker alltid att jag får bäst resultat av den. Mitt i processen så gick brandalarmet, som tur var så har colorgrqaphics en vernkingstid på 30 min och sen så slutar det verka. Så det gick bra ändå. Efter vi var klar med slingorna så skulle vi klippa håret. Hon ville ha en kortare frisyr, och även lite U-klippt när man lägger bak håret. Innan hade hon väldigt långt och rak klippt hår, så det blev en stor förändring! Både sofia och jag blev supernöjda, och hon har fått massa komplimanger nu i efterhand.
Här är en bild på Före och efterresultatet.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: