frisorbloggen.blogg.se

Vi är fyra tjejer som går frisörlinjen. Det här är våran blogg om styling, produkter och våran resa genom denna håriga värld.

SLING & KLIPPNING

Kategori: Viveca

För ungefär en vecka sedan slingade & klippte jag min barndomsvän Ida. Kunde då inte lägga upp det här på en gång då det vart fel vid inloggningen så fick vänta en vecka md publiceringen.. 
 
Vi använde oss av hemmafärgning, och använde då MOODs blekning som du kan köpa på en vanlig ica butik, vi var dock tvunga att använda oss av ca 5-6 paket då Idas hår är väldigt långt och tjockt.
Mood har jag själv använt vid tidigare tillfällen på andra och även på mig själv och nästan alltid fått bra resultat.
Men denna hemma blekningsprodukt kan jag vamt rekommendera om du verkligen vill bleka upp ditt hår.. var dock försiktig då det sliter en hel del på håret! 
här nedan kommer före och efterbild, bilderna är dock tagna vid olika tillfällen då vi glömde ta en förebild..
kommer även bild längt ned på blekningsproducten jag använde!
Före behandligen 
 
 
Efter behandligen
 
 

Belkningen
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: